Esyöre Gıda
Toptan Gıda Beypazarı Maden Suyu, Niğde Gazozu, Doğanay Şalgam, Dark Blue Enerji İçeceği, Booly Meyve Suyu, Çizmeci Time, Türkmen Su, Defne Su, Gümüş Su, Asya Su, Akbel Süt Bayi
Estim Toptancılar Sitesi, F Blok, No: 1
info@esyoregida.com.tr
0222 228 19 09

Zorlu Enerji’de müşteri memnuniyeti oranı yüzde 97,96’ya ulaştı

27.03.2024 

Aboneler sunulan hizmetleri ‘çok kolay’, ‘hızlı’ ve ‘zahmetsiz’ buluyor

Zorlu Enerji’de müşteri memnuniyeti oranı yüzde 97,96’ya ulaştı

Afyonkarahisar, Bilecik, Eskişehir, Kütahya ve Uşak’ı kapsayan hizmet bölgesinde yaklaşık 2 milyon abonesine sürdürülebilir ve yenilikçi hizmetler sunan Zorlu Enerji Osmangazi Elektrik Perakende, müşteri memnuniyetinde yüzde 97,96 gibi çok yüksek bir orana ulaştı. Zorlu Enerji Osmangazi Elektrik Perakende’nin 5 ildeki toplam 18 Müşteri Hizmet Merkezi ve 1.277 anlaşmalı ödeme noktasının yanı sıra e-devlet ve farklı dijital kanallardan da sunduğu hizmetler, aboneler tarafından ‘çok kolay’, ‘hızlı’ ve ‘zahmetsiz’ olarak tanımlanıyor.

Afyonkarahisar, Bilecik, Eskişehir, Kütahya ve Uşak’ta elektrik abonelik işlemleri, satış, faturalama ve tahsilat operasyonlarını yürüten Zorlu Enerji Osmangazi Elektrik Perakende, fiziksel ve dijital kanallar üzerinden verdiği hizmetleriyle abonelerinin beğenisini kazanıyor. 2023 yıl sonu itibarıyla müşteri memnuniyetinde yüzde 96,36 oranına ulaşan şirket, bu yılın ilk iki ayında da yüzde 97,96’lık memnuniyet oranıyla dikkat çekti.

Cihan Tunç Ertunç: “Abonelerimizle güçlü ve şeffaf iletişim kuruyoruz”

Zorlu Enerji Osmangazi Elektrik Perakende Direktörü Cihan Tunç Ertunç, “Zorlu Enerji olarak abonelerimizden gelen geri bildirimlere büyük önem veriyoruz. Güçlü ve şeffaf bir iletişim süreci sağlamak için de sürekli olarak yaptığımız anketlerle talep, görüş ve önerilerini alıyoruz. Geçtiğimiz yıl çağrı merkezimiz, kiosklarımız, e-devlet ve web sitemiz gibi diğer dijital kanallardan yaptığımız anketler neticesinde yüzde 96,36’lık memnuniyet oranına ulaştık. Bu yılın ilk iki ayında bu oranı daha da yukarı taşımayı başardık. Abonelerimiz hizmetlerimizi, ‘çok kolay’, ‘hızlı’ ve ‘zahmetsiz’ olarak tanımlıyor. Bu yorumları almak bizim için büyük bir mutluluk. Aynı zamanda hizmetlerimizi geliştirme noktasında da tüm ekibimize güç veriyor” dedi.

“Dijitalleşme projelerimiz memnuniyeti artırıyor”

Hayata geçirdikleri dijitalleşme projelerinin müşteri memnuniyet oranının artmasına önemli bir katkı sağladığını ifade eden Ertunç şöyle devam etti; “2021 yılında sektörümüzde bir ilke imza atarak hayata geçirdiğimiz mesafeli sözleşme ve online işlemler sayesinde ıslak imzadaki süre kaybının önüne geçerek, çok daha hızlı ve pratik bir deneyim sunmaya başladık. Ancak hiç kuşkusuz yalnızca dijitalde değil, 5 ilimizdeki toplam 18 Müşteri Hizmet Merkezimiz ve 1.277 anlaşmalı ödeme noktamız için de sürdürülebilir ve yenilikçi projeler geliştiriyor, böylelikle abonelerimizin hayatını kolaylaştırıyoruz.”

 

G nderen: journal
4802 defa okundu 
 


Ekonomi
Popüler bir meslek: İş Güvenliği
Eskişehir’de hastalıktan ari işletme sayısı artıyor
BEBKA, Eskişehir’de Kadın Kooperatiflerini Bir Araya Getirdi
4 milyar 435 milyon liralık destekleme ödemesi yapıldı
Evlerin çözülmeyen sorunu ısı yalıtımı

 

 
Esyöre Gıda - 0222 228 19 09